چاپ كامپيوتري و نوشت افزار الستي

چاپ كامپيوتري و نوشت افزار الستي

فرهنگي ـ مذهبي ـ علمي ـ ...

میلاد پیامبر رحمت، نویدبخش وحدت!

  ریسمان هدایت الهی، ضامن اتصال بشر به خالق هستی است!

۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد گهرافشان پیامبر اعظم حضرت محمد بن عبدالله(ص) اشرف و خاتم الانبیاء، بزرگترین و نشاط بخش ترین خبری است که عالم بشریت از ابتدای خلقت تا انتهای هستی متاثر از آن بوده و همانند ریسمان هدایت الهی، ضامن اتصال بشر به خالق هستی است!

پیامبر اعظم(ص) مولود ارده الهی برای مبارزه بی زوال با جاهلیت و شرک و ظلم و تباهی است و جهان را در احاطه کامل خویش گرفته و سعادت نهایی انسان را محال جلوه می داد و سیاهی ظلمت، آنچنان خورشید روشنائی و عدالت را بلعیده بود که زندگی انسان، تعبیری جز تسلیم و اسارت در کام دیو شوم شب نداشت و انسان، قربانی مطلق فساد فراگیری بود که از سوی حاکمان زر و زور و تزویر بر جوامع بشری حاکم بود!

میلاد پیامبر اعظم(ص)، میلاد امید انسان به آینده و نورافشانی به ظلمات زندگی است که دستاورد بزرگ آن، هویت یابی الهی و فطری انسان است و در محضر چنین مولودی، انسان ناسوتی، لاهوتی شده و حرکت جهان از ظلمات جهل و فساد و ظلم به سوی نور و ایمان و عدالت آغاز می گردد و غلبه حق بر باطل متجلی می شود!

وجود ذی جود آخرین سفیر الهی، از بدو تولد تا روز قیامت، تجلی خیر و برکت و عنایت است که همواره به انسان اعطاء می گردد و اسلام ناب محمدی(ص) که انقلاب و نظام ما نیز محصول و عصاره چنین کیمیایی است،یکبار دیگر ثابت کرد که این نور عظیم معنوی،پایان ناپذیر، لایزال و همیشه نقش آفرین است!

این میلاد خجسته و سراسر نورانی، که متقارن با میلاد عشق آفرین رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) نیز می باشد، بشارت شکل گیری امت واحده ای است که تشکیل دهنده و موسس حکومت جهانی اسلام در آخرالزمان به امامت و رهبری یگانه عدالت گستر گیتی، منجی عالم بشریت، صاحب الزمان، حضرت ولی عصر، امام مهدی موعود(عج) هستند!

با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران که پرتوی از اسلام ناب محمدی(ص) و شعبه ای از حکومت موعود جهانی اسلام است، امام راحل در اقدامی انقلابی و ابتکاری، این میلاد عظیم را مبنای یکپارچگی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی قرار داده تا با کنار زدن اختلافات فرعی که توسط استعمار پیر و استکبار جهانی دامن زده می شد، هفته ای را بنام “هفته وحدت” اعلام نموده تا فرهنگ اتحاد و همدلی در قالب این مناسبت همیشه فرخنده گذامی داشته شود و رمینه های نهادینه شدن آن تقویت گردد!

عمر سی و دوساله انقلاب اسلامی که با عمر گرامیداشت سالانه هفته وحدت متقارن است و ما در  بیش از سه دهه بارها و بارها این وحدت را فریاد کرده و اتحادمان را تمرین و تجربه کرده ایم و بیداری امروز جهان اسلام در مصر و تونس و اردن و مراکش و یمن و بحرین و الجزایر و لیبی که مکمل مقاومت اسلامی دیروز فلسطین و لبنان و عراق و افغانستان و …. می باشد، ثمره و دستاورد همین یکپارچگی و احساس قدرت ناشی از وحدتی است که مسلمانان جهان هر ساله در هفته وحدت آن را مرور می کنند!

وحدتی که مولد انتفاضه و حماس فلسطین، مقاومت و حزب الله لبنان، بازگشت به هویت دینی در عراق، اسلامخواهی در افغانستان، و در حال حاضر نیز موجب بیداری و انقلاب جوئی مسلمانان در مصر و سایر بلاد اسلامی شده، محصول نگرش آسمانی به میلاد آخرین رسول الهی(ص) است که بزرگترین آرزوی او تاسیس امت واحده و تعجیل در ظهور آقا امام زمان(عج) و تشکیل حکومت جهانی اسلام بوده است.

امیدوارم با درک هر چه تمامتر مفاهیم مستتر وحدت اسلامی توسط مسلمانان، اضمحلال کفر جهانی و فروپاشی استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل هر چه زودتر اتفاق افتاده و مسلمانان به رهبری ولی امر مسلمین جهان، برای حاکمیت جهانی اسلام، اساسی ترین گامها را بردارند و روند موچود جهانی به سمت استقرار عدالت الهی تغییر میر داده و ما بتوانیم این امانتها را به دستان با کفایت صاحب اصلی آن بسپاریم.


نویسنده: پاک ׀ تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:هفته وحدت, میلاد پیامبر اسلام, جشن وحدت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , alasti.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com